Dienstag, 25. September 2007

καλώς ήρθατε

γειά Σ/σας!
με χαρά Σ/σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου. είμαι ένας άνδρας 31 ετών, εμφανίσιμος, καλλιεργημένος, ευγενικός και καλοσυνάτος. μπορεί να είμαι πετυχημένος και δυνατός στη δουλειά και την καθημερινότητα, στο υπόλοιπο όμως μέρος της ζωής μου μου αρέσει να βιώνω έναν παθητικό ρόλο. Στην ηλικία που είμαι έχω γνωρίσει πια τον εαυτό μου και ξέρω τί αναζητώ. είμαι άτομο υποτακτικής ψυχολογίας που η ψυχή και η λίμπιντο του ολοκληρώνεται όταν υποτάσσεται και υπηρετεί άλλους (Αφέντρες και Αφέντες) ως δούλος και υπηρέτης και που επιθυμεί να συναναστρέφεται με άτομα που τον ωθούν στην ταπείνωση και τον εξευτελισμό. στο ιστολόγιο αυτό θα ήθελα να επικοινωνήσω με ανθρώπους που ενδιαφέρονται για τις ιδιαιτερότητες και τις συγκινήσεις που προσφέρουν οι σχέσεις κυριαρχίας και υποταγής. θα καταθέτω εμπειρίες, φαντασιώσεις, σκέψεις και συναισθήματα.

Keine Kommentare: