Mittwoch, 3. Oktober 2007

η λατρεία του γυναικείου κώλου

Κεντρική θέση στη σημειολογία της υποταγής μου σε μια Κυρία έχει ο κώλος Της. Το μέρος αυτό του γυναικείου σώματος μπορεί να μου προκαλέσει έντονα αισθήματα υποταγής. Καταρχάς ρίχνει το βλέμμα μου προς τα κάτω και με κάνει δέσμιο του ερωτισμού που εκπέμπει. είναι υπέροχο το συναίσθημα να τρέχω σαν καβλωμένος και εξευτελισμένος σκύλος πίσω από τον κώλο μιας Κυρίας που με το γεμάτο αυτοπεποίθηση λίκνισμά Της μου υπενθυμίζει όλες αυτές τις ηδονές για τις οποίες εγώ είμαι ανάξιος. μια φορά μια Κυρία θέλοντας να μου δείξει πόσο κατώτερο είδος ανθρώπου με θεωρεί μου επέτρεψε να Της εκφράσω το θαυμασμό και αισθήματα υποταγής μου προς Εκείνη υπό τον όρο ότι θα μιλούσα στον κώλο Της. εξομολογήθηκα μιλώντας στον κώλο Της και φιλώντας τον. πολλές φορές με φαντάζομαι ότι η Κυρία μου με υποχρεώνει να κρεμάσω βαράκια ή μανταλάκια στα γεννητικά μου όργανα και να συρθώ στα γόνατα ως την άλλη άκρη του δωματίου όπου ο κώλος Της θα περιμένει να τον φιλήσω.

2 Kommentare:

gkafi hat gesagt…

eisai poly kalos!synexeise kai perimenoume kai alles istories.opws tha hthela na mathw pote kai pws anakalypses oti eisai ypotaktikos..
kai emena enas kolos mias filhs mou m ekane na eimai doulos.....apo tote latreyw tous kwlous

Hippolytos hat gesagt…

Χαχα, σωστός. Αυτή να βαδίζει, να καλπάζει περήφανα σαν ατίθαση φοράδα, κουνώντας τα καπούλια της, κι εσύ να τρέχεις ξοπίσω σαν ξελιγωμένο παλιόσκυλο. Πρόσεχε μην σε πατήσει.

Πώς ν' αντισταθείς στον θεϊκό της κώλο. Γονάτισε και προσκύνα. (Στον εαυτό μου μιλώ τώρα.)