Sonntag, 21. Oktober 2007

το χειροφίλημα

Ένας πολύ ωραίος τρόπος να υποβάλει κανείς τα σέβη του στους Ανωτέρους του. Δίνει την ευκαιρία μιας διακριτικής έκφρασης της υποταγής ακόμα και σε δημόσιο χώρο. Είχα συναντηθεί μερικές φορές με μια Κυρία η οποία μου είχε επιβάλει το χειροφίλημα ως τρόπο χαιρετισμού σε κάθε συναντησή μας σε εξωτερικό χώρο. Μου έδινε ραντεβού σε κάποια καφετέρια για παράδειγμα όπου εγώ θα έπρεπε να Την περιμένω. Μόλις έκανε την εμφάνιση Της εγώ Την καλωσόριζα με δουλοπρέπεια. Αντί για απάντηση μου έτεινε το χέρι Της να το φιλήσω. Με συνέρπαζε ο τρόπος που το έκανε αυτό. Η περιφρόνηση που μου έδειχνε μη καταδεχόμενη να ανταποκριθεί στην καλησπέρα μου και τείνοντας μου υπεροπτικά το χέρι Της για φίλημα. Πόσο μου άρεσε που με έβαζε από την αρχή στη θέση μου! Μια πολύ ωραία στιγμή ήταν όταν Την είχα φιλοξενήσει στην πόλη μου μένω. Είχα πάει να Την παραλάβω από το αεροδρόμιο. Μόλις την είδα κατευθύνθηκα με λαχτάρα προς το μέρος Της. Αντί για χαιρετισμό ή κάποιο φιλικό νεύμα, μου έδωσε με περιφρόνηση στα χέρια τις τσάντες που κρατούσε και το χέρι Της να το φιλήσω. Με γέμιζε ψυχικά να Τη βλέπω να φέρεται φιλικά με τους φίλους Της και να μου δείχνει με κάθε τρόπο ότι εγώ δεν ήμουν τίποτα άλλο για Εκείνη παρά μονάχα ο υπηρέτης Της.

Μου αρέσει λοιπόν το χειροφίλημα. Συνήθως, εάν μου δίνεται η ευκαιρία, γονατίζω για να φιλήσω ένα κυριαρχικό χέρι. Παραμένω στα γόνατα και το κρατώ με ευλάβεια στο μέτωπό μου σε ένδειξη υποταγής. Πολλές φορές αρέσει στους Κυρίαρχους να τείνουν το χέρι Τους δίνοντας στον υποτακτικό να καταλάβει ότι πρέπει να το φιλήσει και αμέσως μετά χαμηλώνουν το χέρι δίνοντας του να καταλάβει ότι πρέπει να σκύψει ή και να γονατίσει για να το φιλήσει σπρώχνοντας το δούλο σε βαθύτερη ταπείνωση. Η ψυχολογική δύναμη της χειρονομίας αυτής μου φαίνεται εκπληκτική. Κυρίως γιατί τόσα πολλά μηνύματα εκφράζονται χωρίς να χρειαστεί να ειπωθεί λέξη.

Με το χειροφίλημα είναι συνδεδεμένη και μια από τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου. Στα φοιτητικά χρόνια ήμουν πολύ βαθιά ερωτευμένος με μια κοπέλα. Με είχε κάνει το σκυλάκι και το κοροιδάκι Της. Με είχε κάνει θεληματά Της. Θυμάμαι τί ηδονή με πλημμύριζε όταν σε κάποιο κενό ανάμεσα στις παραδόσεις Εκείνη έπινε καφέ με την παρέα Της (στην οποία φυσικά εμένα δε με είχε ποτε καλεσμένο) και εγώ έτρεχα για φωτοτυπίες και σημειώσεις. Το τί αγγαρεία είχα φάει στις τελικές Της εξετάσεις δε λέγεται. Κάποια στιγμή και αφού πήρε το πτυχίο Της μου έδωσε να καταλάβω ότι Της ήμουν πια περιττός σαν άνθρωπος. Το δέχθηκα στωικά. Έσκυψα και φίλησα το χέρι Της. Με αντάμοιψε με ένα χαμόγελο γεμάτο ικανοποιημένη αλλαζονεία. Ψέλισσα ένα συγκινημένο ευχαριστώ που την έκανε και γέλασε.

4 Kommentare:

Anonym hat gesagt…

Αγαπητέ δούλε χωρίς όνομα,
πολύ ενδιαφέρον οι σκέψεις που μοιράζεσαι με τον κόσμο. Το φίλημα του χεριού σε ανοιχτούς και πολυσύχναστους χώρους είναι ένας πολύ φίνος τρόπος εκδήλωσης της δουλικότητάς σου.

Η φάση με την κοπέλα που γνώρισες σαν φοιτητής είναι πολύ έντονη. Δυστυχώς η κοπελίτσα δεν αναγνώρησε το διαμάντι που είχε στα χέρια της. Ίσως ακόμα και σήμερα να αναρωτιέται τί τύπος τελικά ήσουν. Ίσως και να βαράει το κεφάλι της στον τοίχο, βλέπωντας το βόδι που παντρευτηκε δίπλα της.

Πάντως είμαι περίεργος να μάθω και για άλλες από τις περιπέτειές σου.

Να είσαι καλά,
HM

?????? hat gesagt…

Σε ευχαριστώ πολύ για το μήνυμά σου. Η ιστορία με την κοπελα αυτή ήταν πάρα πολύ έντονη και μου έχει αφήσει πολλά σημάδια. σε ευχαριστώ για το διαμάντι! μου έφτιαξες τη διάθεση! ακούω που και που νέα Της. είναι πολύ ευτυχισμένη και παντρεμένη με έναν πολυ αξιόλογο άνθρωπο. καλή Της ώρα. πολλές φορές τη σκέφτομαι και εύχομαι να μου πέρνει η μοίρα χαρές και τις δίνει σε Εκείνη.
τόλμησα μια φορά να Της τηλεφωνήσω πριν από ενα χρόνο. στο τηλέφωνο βγήκε μια κυρία που από ό,τι κατάλαβα ήταν η υπηρέτριά Της. ανατρίχιασα. κατάλαβα την ανοησία μου και δεν ξανατηλεφώνησα.

Hippolytos hat gesagt…

Επιτέλους! Ιστορίες από άνθρωπο που και εμπειρίες έχει και κυρίως ξέρει να γράφει και να εμβαθύνει πραγματικά στην ψυχολογία της υποταγής! Ένας πραγματικός φιλόσοφος! :-) Βαρεθήκαμε τις αδερφίστικες τερατολογίες του στυλ «μού έβαλε έναν δονητή δύο μέτρα, με πήρε ένας αράπης με παλούκι τρία μέτρα» κλπ! Συγχαρητήρια!

ganaobenshain hat gesagt…

Gambling & Gaming - DMC
We offer gambling 전주 출장샵 & gaming 김포 출장샵 at the MGM 김해 출장안마 Resorts located in Gambling 아산 출장마사지 & Gaming is a gambling brand 정읍 출장마사지 whose mission is to provide a safer,  Rating: 4 · ‎3,400 reviews